When it all comes done to one

Finally snart helg ! Hur kan man vara så här pass trött egentligen ? Ska börja satsa mer på träningen nu, har tänkt köpa gymkort imorgon och tillbringa ett tag där =). Ska även tvätta behövs !
Just ja behövs en städning och en pluggning av matten. Höll nästan på att glömma att jag jobbar på lördag dessutom, men de är bara tre timmar nattetid så de går fort =)

Nu får jag ju köra bilen igen. Fick nått papper av pappa men inte för att de står att det är betalt. Shit the same inte jag som betalar bötern.

Känns skönt att jag har kommit igång med mitt UF-företag. Ska bara få ihop en affärsidé så är första steget gjort! Men har hunnit göra en logga idag, om jag vill så kan jag jobba snabbt och effektivt =).

Roxie åkte hem idag och numera bor hon då i Kalix, tyvärr kan hon inte anpassa sig och bo här. Men bättre att hon är glad och trivs =) !


Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja du tar får ull (finns i olika färger) o kardar upp dem, sen toppar du dem i varmt såpvatten o rullar till bollar, sen gör du skägg å sånt ^^ Jätte kuL! :D

Tror jag ska göra några sånna. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback