Walls

Idag har jag, erika, sara å marika blivit klart med att vara "lärare". Har hållit i två lektioner (2*80 min) men vi använde ca 40-50 min av den tredje också ;P. Just de har även försökt tvätta en ja hundsförhud haha låter jätte trevligt :P, men sånt ingår i skolan ^^.
 
Helg! Så härligt ändå men de är snart måndag igen :P. Längtar mer till nästa helg då ska jag, karin, sara, marren och malin åka till luleå =). jag, malin och karin "måste" fara på Aeon och prata lite iaf :P å sen ska vi shoppa =).
På lördagen ska vi gå ut också =), i piteå då inte i luleå. Ska bli roligt men tyvärr så kan inte karin komma med :/.
Får se vad de blir för folk och förfesta med.

Nu håller jag på att tvätta å sen ska jag dra mig mot malin å kanske förbi karin å tommy en snabbis

Kommentarer
Postat av: Ankan

Bra då kan du lära mig, för det fick vi aldrig göra på skolan. (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback