Stilren Reda UF

Körde till Kalix vid ett tiden efter att jag varit på jouren en stund. Men fick gå tidigare. Var riktigt jobbigt att köra i snöblask :S å speciellt att köra om lastbilar å så herregud kan dom inte ploga vägarna. Den andra filen man kör om i var full med snöslask.

Läste nyligt om en jägare i östersunds området som hade glömt sin hund kopplad på dragkroken och kört med så i 2 mil! Hur kan man ens glömma en hund på det sättet ? Var tydligen ett vittne som försökt stoppa det hela en lång bit men han märkte ingenting. Och hunden dog självklart :/ Nä fy fan vad hemskt.

Jag har nog inte berättat om mitt UF-företag. Ska ha de ett par månader och jag ska sälja sladdgömmare. Det är alltså en cylinderformad grej som man sätter ner sitt kabeltrassel i och så försvinner det och blir mkt snyggt med denna stilrena sladdgömmare som finns i två utföranden, vit eller mönstrad
1 st för 99:- 2st för 179:- =).
Jag tar gärna in beställningar om ni vill ha är bara att kommentera ;).
Ska även starta en blogg för detta företag. Heter förresten Stilren Reda UF.

Kommentarer
Postat av: Mikael

skicka bild på sladdgömmaren



Mikael

2009-06-06 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback