Ltu

har varit och sprungit på LTU i dag från tio till halv tre, riktigt tråkigt. Men de var ju gratis godis m,m så ;) Sen har jag varit och hämtat lönen och schemat, jobbar inte många gånger alls trodde de skulle bli mer. Är bara lördagar om jag kom ihåg rätt. Efter de varit ut med hunden en lite längre promenad, ätit middag, räknat lite matte, diskat och satt mig här.

Hinns inte göra mycket innan de är kväll och de är dags för sängen, jobbigt. Och nu är de bestämt att Roxie ska vara i Kalix för de fungerar inte att hon bor här. Har knappt rört maten på 1 vecka, gnäller och blir aldrig nöjd. Så på torsdagkväll åker hon. Då kan jag börja träna dessutom på gymmet.

Ska ut med Roxie en kortare sväng snart sen kolla lite tv och sova. Jag kommer ha mer tid att vara social och kunna vara det i och med att hon far till Kalix. Hon är nog ensam på dagarna så kan inte lämna henne på kvällen igen.

Har företagande i morgon och måste troligen få gjort en idéskiss, påbörja marknadsundersökning, tidsplan men de värsta är att jag inte har någon idé !

På tal om nånting helt annat blev stoppad av polisen i lördags. Pappa hade betalat in skatten försent och dom hade inte fått de registrerat ännu. Höll på att få böter, men hade tur att dom var snälla och inte gav det. Får däremot inte köra bilen förrän jag fått kvitto på att skatten är betald.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Vad tråkigt att Roxie inte trivs o äter något.

Tur att hon gör det i kalix iaf. :)



En idé, gör ull tomtar som man kan hänga i granen! :D

Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-05 @ 17:01:06
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback