Keep on shining

Ni tror inte jag lyckades försova mig imorgon, vaknade fem i sju av att Malin snålringde. Skulle vara sju på skolan, så fick rusa och duscha håret för de var smutsigt, slängde på mig kläderna, torkade håret och gick snabbt ut men då hade de varit så kallt under natten att jag fick skrapa rutorna och höll nästan inte på att få upp dörren. Så kom till skolan ca 10 över kanske. Det var en jobbig morgon :S.

Annars har både idag och veckan i övrigt varit rätt slapp på skolan. Även på fritiden :P Ska snart fara och träna måste bara smälta maten ett tag =). Annars idag kanske jag far och våldgästar nån ;P

På tal om nått annat. Får min telefon imorgon =)! Men vette tusan om försäkring på phonehouse här hävd :S Han som jobbade där hade ju ingen koll. Ska ringa dit om jag inte fått in pengarna i början av nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback