Sjuk

Har nu varit sjuk sen i onsdag ungefär, då jag började bli mer å mer förkyld. Var lite halv krasslig en vecka före. Å i går mådde jag as dåligt. Hostade så mycket eller "djupt" så att jag höll på att spy varje gång. Har legat å hostat konstant nu i tre dagar, å de börjar kännas i bröstkorgen å halsen :S.
Idag har jag varit hemma från skolan och sovit till tre på eftermiddagen, försökt ätit lite grann för åt bara tre mackor under hela dagen igår.
Väldigt dåligt tillfälle att vara sjuk, har ett prov på onsdag å fredag. När jag är så här orkar jag inte plugga :S Så jag hoppas de blir bättre tills i morgon å att jag kan fara på skolan på onsdag.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta de lugnt.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Så går det när man är ute o super när man är sjuk! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback